det vände så fort!

2009-01-15, 15:06:44 / Kategori: my words
Sitter och äter lunch just nu, potatis&purjosoppa med husman till, hur gott som hellst!

Jag och Elin träffades och tränade idag oxå. Och det gick bra men det var sjukt jobbigt! Pump idag, och nu ska jag ha två vilodagar. Vilodagar innebär att röra på mig, typ gå promenader men inte träna. Just nu känner jag att kroppen verkligen behöver dom här vilodagarna för jag är helt slut!

Det känns mycket bättre med träningen och allt nu för jag får så sjukt bra stöd från alla håll och kanter! Tack alla :)

Och sen kan jag berätta att allt som har med jobb att göra har löst sig! tänk va fort det gick :) Vill inte gå in på varför och hur eftersom det finns helt utomstående personer som läser min blogg. Men jag kan säga att jag kommer få jobba mer än jag trodde, och det känns bra :)

Ikväll ska jag umgås med mamma, laga mat (kycklingen vi åt igår ;) ) och titta på Mamma Mia. Det är precis så jag vill spendera min torsdagskväll!

Nu kommer älsklingen hem eftersom det är strömavbrott i typ hela stan, tack och lov har strömmen kommit tillbaka här! Puss

Sandra

Det va strömavbrott i fåker här och brunflo oxå.



2009-01-15, 16:29:57 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?