det känns alltid lika bra

2009-01-14, 09:40:56 / Kategori: my words
när jag möter folk påväg till skola och jobb medans jag är påväg hem till soffan eller sängen :)

Tänkte på våran stads konstiga väghållning; När det kräksnöar så skottas det inte förnst det är typ 1 deci snö, när det är slask får det ligga tills det fryser till is. Vore det inte lättare för oss alla om det skottades innan det kommit så mycket snö eller skrapa vägen från tö och vatten? bara en tanke alltså.. När jag gick hem höl dom på å skrapa, något jag tycker dom skulle ha gjort för nån dag den? är det bara jag som tycker det är dålig vägunfrthåll här på vintern?

Jag bjussar på en låt idag;

Katy Perry- Thinking of you

Sandra

Jag har oxå tänkt på det där. och nu näår det va så här slaskigt så sa mamma ja det här kommer dom ju inte att ta bort innan det har fusit. men se på fan dom va ut på natten och tog bort slasket. helt otroligt. Dom brukar ju alltid göra allt sist här.



2009-01-14, 12:17:17 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?