det är nu det gäller!

2009-01-19, 10:38:52 / Kategori: my words
Pigg som en lärka idag, eller?! Hade ställt klockan på 10 för att inte sova föör länge, eller förresten läs iställe ; för att vara snäll mot mig själv för jag tyckte att jag behövde sova. Tyckte riktigt synd om älsklingen imorse när han klev upp, han snoozade inte ens och jag fick ionte hålla om honom för att han skulle upp och duscha- klockan 6 på morgon, visst är det hemskt?!

Nu ska jag göra iordningen brakfrukost eftersom jag ska möta Elin om en timme och skvallra lite innan Kettlebellsen. Har nån av er varit på kettlebells så ni vet vad det är? ska bli riktigt spännande att testa på. Det som är så roligt med att ha en galen (ja, Elin ÄR galen!) träningskompis är att hon vill testa allting, kettlebells, forza, boxningsklass, yoga - ja allt ni kan tänka er :) Det är så himla roligt och jag blir så otroligt peppad av allt!

Som jag har tjatat nu, men idag är det min första vägning, och det känns, fruktansvärt nervöst! Funkar det här på mig? Hur mycket eller hur lite har jag gått ner? Kunde jag ha gått ner mer? Åh, allting snurrar i mitt huvud, det är nog tur att jag ska iväg och träna innan så att jag har någonting annat att tänka på en stund. Det kommer garanterat in ett mobil-inlägg om hur det gick senare, eftersom jag inte hinner hem innan jag ska åka och jobba. Håll tummarna nu, det gör jag!


Bilden har jag tagit från Fristilens hemsida, såhär ser Kettlebells ut!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?