dags för den dagliga daten med john blund

2009-01-20, 22:45:34 / Kategori: my words
hej och å, här bakom skärmen sitter en tjej som är trött vill jag lova! Klev upp klockan 6 imorse och som vanligt hade jag svårt att somna inatt. Fattar inte vad det är. Tror jag måste försöka med nåt krumilurpiller eller så för jag är egentligen trött som ett as men jag somnar aldrig - och ingenting hjälper!

Förutom att ha vunnit 176 kr på bingo idag så har jag inte gjort många knop. Har sån sjuk träningsvärk i låren och axlarna att jag har legat som en helkroppsgipsad invalid i soffan idag. haha, bara att gå på toa har varit svårt nog ;)

Det är verkligen jätte sönt att ha dig i mitt liv igen, och jag kan inte säga det för få gånger. Klart jag kommer och hälsar på dig nån gång så att du har nåt att göra ett tag. Vill se hur du bor, se hela stan och ha pyjamasparty och käka krokar&dricka vin :)

OM EN VECKA KOMMER BÄSTA VÄN HEM!!

åh, gissa om jag längtar efter dig gumman! Måste verkligen ta mig i kragen och komma ner till dig snart oxå, ni flyttar ju snart till läckrare lägenhet - era jävla lushuvuden <3

Nej, sängen var det, ska kliva upp tidigt (någorlunda) och göra mig i ordning. Imorn blir det frulle, ner på stan en sväng för att kolla om jag hittar twilightböckerna, sen spinning med galenpannan, och sen ska jag iväg och jobba. Får se om det blir frukost vid datan och tvn som vanligt- men det tror jag nog. Update då. Godnatt! puz

Emelie

Haha vännen rätt åt dig som har träningsvärk. :P Aww ska bli askul med pyamasparty, vin och krokar. :P Fan vad skoj vi ska ha! :D



2009-01-21, 18:42:30 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?