Ännu en till.

2009-01-18, 21:41:32 / Kategori: my words
Japp, nu är jag klar med Emelies bloggdesign oxå, jag börjar tycka det här är riktigt kul :)
Har oxå börjat fundera på en ny design åt mig själv ;)

Vi tittar på Trollkarlens hemligheter nu, och det är egentligen sjukt löjligt! Just nu visar dom hur dom lägger in en kvinna i nå hjul och "delar henne" i 3 . För det första så hade tjejen dom la in i hjulet, svart på magen och på händerna, men det hade inte det andra. För det andra så rååååkar trollkarlen ställa sig i vägen, så att assistenterna kan sätta dit en låssaskropp i mitten av hjulet. När man ser det såhär så är det verkligen töntigt att man går på det, för det gör man verkligen. Hur många gånger har man inte förbannat sig för att man inte fattar hur det går till? haha, dum man är :)

Imorgon är det som sagt min första vägning, ska bli väldigt spännande och se om jag har gått ner nånting eller inte. jag borde för jag har inte käkat godis alls förutom Viktiväktar godig. Jag känner mig faktiskt duktig :)
Håll tummarna för mig imorn, det behöver jag! Puss

Emelie

Det kommer nog gå bra i morgon ska du se! =) Lycka till iaf. :) Om det funkar för dig ska jag fan också börja! :P Puss



2009-01-18, 22:34:00 URL: http://wilmen.blogg.se/

Kristina

ja håller tummarna å stortårna!:P Pyss



2009-01-18, 23:03:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?