utmaning, huh :/

2009-02-06, 14:58:28 / Kategori: my words

Utmaning

4 av mina favoritprogram på tv:

1 Miami INK

2 Unga Mödrar

3 Topmodel

4 Idol


4 saker som jag gjorde igår:

1 Körde Bodypump

2 Skaffade linser

3 Tog en kaffe med en kär vän

4 Hälsade på mamma


4 saker som jag längtar till:

1 En utomlandsresa!

2 Körkort

3 Mina två inplanerade tatueringar

4 Se resultat på vågen på måndag!


4 Favorit restauranger:

1 Thailänskt

2  Kina

3 Salladsbarer

4 älsklingens och mammas!


4 Saker på min önskelista:

1 Bli rik

2 Ny lägenhet och flytta!

3 En stor påse med blandat godis!! mest choklad och lakris

4 Att alla i min närhet ska få må bra


4 personer som jag utmanar:
Emelie -  wilmen.blogg.se
Sandrah - nattefternatt.blogg.se
Torbjörn - toruven.blogg.se
anita - anitaq.blogg.se




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?