det läggs på is

2009-02-04, 10:26:47 / Kategori: my words
Onsdag, halva veckan har redan gått. Fast det känner inte jag eftersom jag jobbade hela helgen. Måste bara säga att det är sjukt skönt att vara lite ledig.

Gårdagen spenderade jag i soffan och på fristilen en sväng. Såg ju som sagt The Boy In The Sriped Pyjamas igår och jag kan fortfarande inte släppa den. kommer nog snart kolla på den igen, och om du inte har sett den så ladda ner den och kryp ner under täcket och njuut!

Dessutom var jag ju hos optikern som påstog att jag inte har så stort synfel, men då undrar jag vad det är för fel? Hon skulle fixa ett par glasögon åt mig som jag har tittat ut, men hon kunde inte garantera att det skulle bli nå bättre för jag kanske har nå fel som dom inte kan hitta hos en vanlig optiker. Iallafall skulle glasögonen gå på runt 4000 så när jag gick hem var jag tvungen att ventilera av mig på mamma. Ska jag köpa glasögon för 4000 tusen som knapt har nån styrka och kanske inte alls kommer funka. Jag har inte råd med det! Så efter att ha pratat med mamma så kom jag fram till att det inte är värt det. Så jag ringde och avbeställde glasögonen och ringde till Synoptik iställe, så imorn ska jag iväg och testa linser för att se om det blir nå bättre och då kan jag hellre satsa på glasögon senare.

Idag ska jag fixa tvätten och så tänkte jagbaka lite. Typ pizza bullar som man kan ha som mellanmål. Visst låter det gott?!
Nu ska jag klä på mig och gå ner och lägga i tvätt och sen tänkte jag skriva recepten som jag började lova ut för länge sen nu. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge..

Emelie

Haha pucko jag räknade ju upp tråkigheterna. :P Stod du med där? NEJ! :P



2009-02-04, 13:36:21 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?