tråk,

2009-02-20, 12:51:10 / Kategori: my words
Efter vissa påtryckningar från storebror så gör jag denna utmaning nu.

Utmanad!
Jag blev utmanad av: storebror

Regler:
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

7 sanningar om mig:
1. Jag hostar varje gång jag topsar mitt vänstra öra.
2. Jag har inga syskon, däremot har jag en väldigt konstig släkt.
3. Jag ser upp till min mamma och ska snart göra en tatuering till hennes "ära".
4. Jag tycker inte om att åka hiss eller berg- och dalbanor men älskar brunabönor och rotmos, för att inte tala om fiskbullar och pölsa.
5. Jag har varit sambo i 226 dagar. Från det att vi flyttade in i den här lägenheten alltså, vi bodde ju som tillsammans innan oxå, men först 9 juli blev vi riktiga sambos.
6. Jag har blivit ett riktigt monster sen jag satte in p-staven att jag inte ens känner igen mig själv längre för mina humörsvägningar.
7. Jag skulle vilja göra en bröstförstoring om mina bröst minskar mer nu när jag går ner i vikt.


Jag utmanar; Emelie, Linnéa, Anita, Kristina, Sandra, Sandrah  och Elin

Johan

Jag hostar också när jag topsar mitt vänstra öra! Trodde jag var själv! Vi måste hitta en förklaring till detta fenomen Åsa! :)



2009-02-23, 00:39:45 URL: http://ternix.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?