onsdag,

2009-02-11, 11:09:13 / Kategori: my words
Pepp, pepp. Snart dags för lunchpass med spinning! Sen hem och käka lunch och iväg o jobba. Känner mig inte så jätte pepp för det eftersom jag bara kommer hem och tränar imorn och sen går tillbaka. Skulle vilja vara hemma en vecka till men då kommer vi till pengafrågan, och det ser inte bra ut hittils...  Men jag är ledig igen ihelgen och det blir skönt. Ska nog ha mobil- och data fria kvällar så jag kan umgås med min underbara sambo..

BLÄÄ va trött jag är idag!

Dessutom börjar jag fundera på om jag ska ta ut pstaven jag satte in i september. Går runt och är irriterad och nere mest hela tiden, kanske är det den som spökar åt mig? Dock vill jag inte/kan inte ha ppiller eftersom jag oftast glömmer dom, inte så smidigt om man jobbar som man gör. Ska nog kolla upp lite fler alternativ....

Nej nu ska jag peppa igång mig inför spinningen, härligt härligt!

angelica

Du kan kolla på p-plåster. många som använder det nu. ett tips bara. kram hälsa bettan=)



2009-02-11, 12:37:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?