men kan kalla det träningsvärk.

2009-02-23, 09:46:27 / Kategori: my words
På lördag morgon klev vi upp vid 7, käkade frukost, gjorde fika och klädde oss för en heldag ute. Drog till Tandsbyn och bytte bil till Christers, givetvis för att hämta upp han oxå, och sen drog vi till Hovde. Väl framme och allting med utrustningen var fixat drog vi oss till liften. Kan säga att jag var lite nervös... Hade inte åkt slalom sen 8 an typ, vilket är 5-6 år sen! första åket gick väl sådär, men jag stog på benen hela vägen ner. Sen ju mer jag åkte sestomer släppte allt och jag var faktiskt riktigt duktig på att åka! Efter lunchen drog vi upp till toppen och de ska jag aldrig mer göra. Blåste ganska mycket och det var så jävla brant. Det var där jag drog alla mina vurpor, bättre det än att åka störtlopp och köra åt helvete. Riktigt kul dag iallafall som avslutades med sallad på Daffys, inflyttningsfest hos Anita, fyllekörning åt Carina och stoppad av polisen för nykterhetskontroll.

Igår sov vi ganska länge och man kan säga att jag hade(har) träningsvärk i vaderna. Sen drog vi ner på stan och käkade en semla med Moe och Tove. Visste ni att en semla är 10 points? Nästa hälften av vad jag ska äta på en dag... Får trösta mig med att jag tog bort mesta grädden och mandelmassan. Under fikat kom vi på att vi skulle ge oss ut på medvinden, sagt och gjort efter några timmar satte vi på oss skridskorna och drog iväg. Åkte 8 kilometer och det var riktigt skönt.

Idag ska jag iväg och träna och sen iväg på vägning och möte. Sen åka iväg och jobba. Känner egentligen bara för att skita i allt idag och bara ligga hemma.. Men men.. 

Emelie Sundin

Du är så duktig Åsa! Förlåt att jag inte hört av mig men har 30 öre på telefon och har knappt varit in på datorn sen i lördags. Men ska iväg och fylla på kortet nu och då hör jag av mig på en gång! :D Puss smulan!



2009-02-23, 19:08:23 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?