ingen vila, ingen ro

2009-02-08, 20:08:45 / Kategori: my words
Stängde av mobilen i natt så att jag kunde sova hur länge jag ville (kunde) imorse. halvvaknade runt halv elva och kunde inte sova mer även om jag ville. Fortfarande sjukt trött idag! gah, vad är det för fel?

Efter frukosten gjorde vi oss i ordning och åkte till Krokom, bjöds på lunch och snackade lite skit. Åkte hem igen vid 3 så att jag kunde köra spinning som avslut på helgen. Mitt 5e pass den här veckan. Behöver jag säga att det dels känns skönt men samtidigt sjukt eftersom jag inte tränade ett dugg för 1½ månad sen?
Efter dusch och käk har jag bara legat här, nu ska jag snart käka lite kvällsfika och sen gå och lägga mig och läsa.

Har faktiskt inte alls nånting intressant att skriva om idag, förutom ett litet mat-tips som kommer upp snart. Kram och godnatt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?