Förbannade försäljare!

2009-02-06, 10:08:17 / Kategori: my words
Igår när jag gick hem förresten så pratade jag med Emelie i telefon. När jag gick genom Kärnan kom en kille och ställde sig framför mig och frågade vem jag pratade med. Ja, en kompis? Vet ni vad han gör? Han tar min telefon från mig och börjar prata själv!! Jag blev så sjukt irriterad och så har han mage och säga att jag ska ringa upp henne om 10 min. Sen börjar han fråga mig om abonemang och skit. Men ju mer han snackade desto mer arg blev jag.

F:Jag erbjuder dig bla bla bla med Telenor.
J:Jag ska inte ha Telenor!
F: Är det nån i din närhet som har telenor?
J: Ja, min kille.
F: Men då ringer du till han gratis och till alla andra för 29 öre i minuter.
J: Det skiter jag i för jag ska ha halebop, dessutom bor vi ihop så vi behöver inte.
F:Tycker inte din kille om Telenor då eller?
J: Nej det gör han faktiskt inte!
F: Nehe, ha en trevlig dag då...

Nörd, jag ska stämma dig!

Emelie Sundin

Hahhahahahahahahahahahaha där kom det. :D :P Jävla idiot du borde verkligen stämma dom. Han kan fan inte göra sådär.



2009-02-06, 20:24:44 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?