en dag med mamsen,

2009-02-24, 22:35:14 / Kategori: my words
Vaknade och innan jag ens var helt vaken började jag läsa mina sista två kapitel i Om jag kunde drömma, första boken i Twilight för den som har missat det. Så sjukt bra bok! Ska köpa fler böcker imorn, och sen oxå dom engelska om jag kan traggla mig igenom dom eftersom min engelska är... sådär :P

Efter frukosten gick jag upp till mamma för att tvätta min jacka som har tappat all fluffighet och värme. Åkte sen er på stan och mamsen köpte sig en bärbar dator, och en sallad till lunch. Resten av dan satt jag hos mamma, åkte och kollade på lägenhet i Ängsmon. Blev verkligen sugen att flytta dit men det finns vissa nackdelar, som vart den ligger och lite så. Men vi har tills imorn på oss att bestämma oss. Och eftersom vi ligger/låg som 6 av 10 på listan när jag fick erbjudandet så tror jag inte att chansen är allt för hög... Dock var vi första som ens ville se lägenheten, men det var väl sak samma....

Just nu sitter jag i hallen och myser med Uffe&Göran medans dom är ute och utforskar en massa. Just nu är Göran bakom byrån och Uffe i städsrubben :P Vore så himla kul om vi fick lägenheten så skulle jag inreda ena sovrummet till djuren. Men först kanske vi skulle satsa på att fylla upp lägenheten med lite möbler, just nu har vi 2 soffor och en tv ;) och en 120's säng som är min. Kanske skulle behövas lite mer? :D

Ja jag antar att det är många drömmar men kommer bli lite verksta, men drömma är både billigt och roligt!
Godnatt med er sockerpullor!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?