Aloha!

2009-02-16, 14:38:44 / Kategori: my words
Ihelgen har inte alls varit nån blogg-helg. I fredags efter att ha slutat jobba så hälsade vi först hemma hos mamma och mormor, och sedan hos Sasse och Sab. Sen sängen typ:P Var helt slut i huvet så det var skönt med en tidig kväll.

På lördagmorgon ringde klockan eftersom vi skulle upp och åka långfärdsskridskor. Väl påklädd och nere på isen fick vi inte tag på nå skridskor så vi gick 2 kilometer ut på isen och sen tillbaka igen. Efter lång väntan så fick vi äntligen tag på varsinna skridskor och det bar iväg. Som två bambi på hal is. Men det gick bra och det var så sjukt kuul! Älsklingen kunde faktiskt åka och ramlade inte en enda gång som jag gjorde. Efter 4 kilometer var båda jätte trött så vi tog en liten paus, och jag käkade en limpmacka med korv, och lite oboy. Med ny energi gick det jättefort att åka tillbaka till badhusparken. Träffade Carina och Rasmus, så medans Carina åkte till deras gammelmormor så satte vi oss å fika sen åkte vi oxå dit o hälsade på.
När vi kom hem tog vi igen oss några timmar för att sen göra oss i ordning och gå ner på stan och käka. Fick leta på varenda restaurang efter platser, men tillslut fick vi dela bord  (ett bord som egentligen var för 4 pers men borden drogs isär) med ett annat äldre par på Lilla Siam. Maten vi åt var heelt underbar. Fläskfile i tomatsås och grönaker, självklart med ris. Efter det drog vi till Elin som fyllde tant- 22 år, och firade henne med vin och bacardi och rumpnissar. När jag gick därifrån var jag fläckig som en giraff. Men tack för en trevlig kväll!

Gårdagens luffartåg var en promenad till Lillänge, barnvakt till Rasmus och Willys-shopping med fröken Qvist. Och skapande av en ny blogg; Viktibloggen . Själv tycker jag att namnet är klcokrent och den kommer att handla om hur det går för oss. Känner mig dock lite skeptiskt till att upprätthålla två bloggar eftersom bloggtorkan börjar göra sig påmind...

Förlåt för ett jävulskt tråkigt inlägg, men som sagt så börjar bloggtorkan göra sig påmind...
Dags att skölja ut hårfärgen. Puss

Emelie Sundin

Har du färgat håret? :O Haha känner desamma du. Ingen blogg-helg i helgen inte. :P



2009-02-16, 15:18:11 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?