vad är det för fel med min rygg?

2008-09-09, 18:51:27 / Kategori: my words
Jag har jätte ont i ryggen, typ i axlarna / skuldrorna. har kännst jätte bra hela dagen fram tills nu och nu gör det asont! vad är det för fel? kanske ska flirta till mig en lång härlig knådning ikväll, vore helt underbart!

Idg har jag jobbet jääätte länge och jääätte hårt. Eller inte. Jobbade mellan 13.30-17. och det var ingen som larmade typ. jag och Anja kunde sitta och prata och dricka te under hela tiden typ. Jätte mysigt! härligt att det finns folk som man kan göra det med på jobbet (det låter som att det är hemsk personal där, men det är det verkligen inte!!)

Nu sitter jag och samlar mod för att ta tag i disken, men med min rygg så orkar jag inte. funderar på å prova Yoga skivan jag fick med Iform, sen ska jag och C gå hem till mamma och dricka kaffe och kika på allt hon köpt idag. Hon och hennes väninna har varit på Ikea idag, och imorn ska vi på stan och shoppa. Nej men umgås och äta på kina.

Jag fick mina örhängen jag har beställt idag. Jag älskar dom rosa!
ska försöka lägga upp bild på dom senare, just nu funkar det inte...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?