trött efter en heldag med mamma.

2008-09-10, 18:04:29 / Kategori: my words
Efter en hel del springande på stan, öb, willys och lillänge så är jag faktiskt riktigt trött. och så har jag ont i axlarna?  funderar på om det är för att jag sitter som en hösäck? fast ändå får jag asont när jag sitter rakt oxå. ska be jätte snällt om lite massage ikväll....

idag fick jag mitt coop-kort, ytterligare ett vuxenpoäng till mig!

Mamma och jag år på kina idag till lunch, Sista gången jag äter fyra små rätter på Eastern vill jag lova! Fick massa ben (det syntes verkligen att det var ben för det var precis en led dom låg i maten) och massa brosk, fett och skinn. Mumsig kyckling/curry gryta det. Det värsta av allt var att vi fick betala för skiten! Just nu sitter jag och förbannar dom, och samtidigt tycker jag att det är så sjukt synd att det är just dom som har den underbara mongoliska buffén. Annars skulle jag fet-bojkotta stället!!! Nej du tack, aldrig mer annat är mongoliska buffén på det där stället iallafall! Äckel.

Idag gjorde jag något förvänade iallafall, eller två saker! för det första gick jag in på Skopunkten utan att ens prova ett par skor, knappt rörde! och för det andra så diskade jag en feting disk. Faktiskt väldigt ovanligt för att vara mig :)

Nej nu ska jag ta med älsklingen på Coop och inviga mitt nya kort genom att köpa saft och mjölk, det allra nödvändigaste här hemma:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?