trööööött!

2008-09-26, 10:56:06 / Kategori: my words
Det känns som att jag inte har sovit en blund inatt. Igårkväll (läs: inatt!) så gick jag och la mig medans C satt uppe och kollade på nån film, och när han kom och la sig så väckte han mig och det gjorde (som vanligt) att jag inte kan somna om. När jag väl somnade om så vaknade jag hela tiden och antingen drömde om jobbet eller om jag har försovit mig. Så Imorse när jag vaknade så hade jag världens huvudvärk men trots den måste jag iväög och jobba om en timme. min härliga helg tar sin början..... : /

Igår fick jag scheman av Carina som jag får plocka ihop till ett schema. Men det suger. jag måste jobba varenda jävla helg nästa perion, 5 helger alltså, för att ens få liite pengar. Jag blir så arg och less när jag inser att jag och älsklingen inte kommer kunna umgås och hitta på saker. När jag jobbar är han ledig och när jag är ledig så kommer jag jobba. Det suger!

Ringde det där samtalet igår och det sög ännu mer. dom vet inte ens själv hu det blir så det känns roligt. Jag vet alltså inte om jag får det där jobbet eller inte. det är kul..

Nej nu ska jag hoppa in och ta en snabb dusch och göra mig iordning, sen är det som sagt jobb i 8 timmar ikväll....

Anja

Åh fyfan helgjobb suger!! Men tänk såhär: en helg på 20 timmar = 30 timmars vanligt jobb. Och det är ju 75%. Som du jobbar på bara 2 dagar!



2008-09-26, 11:44:56

ida

nä hoppas inte man blir sjuk. ses till veckan hoppas det går bra att jobba, kram



2008-09-26, 20:53:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?