onsdag,

2008-09-24, 11:01:10 / Kategori: my words
yej, idag kom hyresvärden och väkte oss, typ kvart över 8. han kikade på ugnen oh kylskåpet, men jag vet inte om vi får nytt eller om det ska lagas. Bara för att det är jag så kommer det lagas, och gå sönder igen. Min vanliga tur...

jag är helt slut i kroppen så jag har inte tränat på nästan en vecka. Torsdagens lunchpass var det sista tror jag. jag funderar fortfarande på om jag ska gå på spinningen idag eller om jag ska ut och springa. Spinningen kommer ge mest eftersom jag inte vill verka dålig när jag kör i gruppträning, när jag springer är jag riktigt lazy. Kvällen kommer jag iallafall tillbringa på Sjöängen. När får jag veta om jag får andra jobbet?! Jag tror jag ringer efter träningen, jag hatar såna samtal : /

Igår fick jag en glad överraskning från Spaab, jag fick 1300;- i lön, vilket innebär att jag kan köpa en jacka utan att det ens märks på min lön som jag förväntar mig få. (har faktiskt ingen koll på hur mycket men det är efterlängtat) igår var jag och testade jackorna igår och jag har sån beslutsångest. En skitsnygg dunjacka eller en jacka (sjukt snygg) från stadium som typ alla har? åh, ge mig båda!

Nu ska jag leta fram träningskläderna och dra iväg till fristilen, smell you later.


Anja

hehehe köp båda ;) då har du ju ändå fått en jacka gratis! eller köp en, och spara pengarna till Christoffers julklapp :D:D



2008-09-24, 11:15:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?