nästan som godis!

2008-09-27, 22:22:33 / Kategori: my words

igår fick jag en present av min älskling, en honung med lakris smak, asgod! den är beroende framkallande, jag äter och äter och fan, jag har snart ätit halva burken. men han är go min älskling, jag älskar dig!

jag och älsklingen diskuterade att honungen finns att köpa här i stan, på telogott, men att den är ganska mycket dyrare här.
 ja men honung räcker ju ett tag, det är ju ganska trög flytande.
jag tittar på burken och ler.

jag kan inte säga annat än att den här honungen är nästan som godis, nästan godare!
farligt farligt, men härligt härligt ;)

Amir Akrouti

sv: ååh vad fint sagt tack så jättemycket :D



2008-09-28, 03:44:19 URL: http://gaybloggen.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?