Morgondagen innebär förändring

2008-09-07, 22:23:59 / Kategori: my words
Imorn ska jag klippa mig. Funderar på en riktig förändring. Har tänkt mycket på att klippa upp håret som tusan så att jag kan ruffsa till det så det ser jätte busigt ut, men ändå vill jag ha kvar längden. Så funderar jag på en lugg, en ganska lång lugg. Vet inte hur jag skulle passa i det eller om jag kan ha det med min virvelliknande tjoffs i luggen? Men men, det lär visa sig imorn. Jag ska ivilket fall som hellst göra en förändring som ska heta duga. Eller nåt :)

Har suttit och kollat hur jag skulle sett ut med massa kändigfrillor. Riktigt roligt har jag haft! men som jag sagt tidigare så funkar det ionte att lägga upp bilder (suck!) så jag antar att det får bli ett projekt för morgondagen att lägga upp dom + min nya frisyr.

nu måste jag gå och lägga mig så att jag kommer upp imorn (vilket inte ska vara nåt problem eftersom jag inte ska vara på NFI förän klockan 9 och sen börjar jag inte förän 12)


Förresten, jag måste bara berätta en sak till, äckligast idag iallafall! Vi har fått massa små flugor på toaletten, och jag vet inte vart dom kommer ifrån! Nu har jag ställt ut massa ättika i halva lägenheten så jag hoppas dom försvinner nu. Så ska jag ta och städa alla ventiler + underbadkaret i brunnen där imorn. Jag vill bara att dom äckliga jävlarna ska bort : /



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?