min nya hobby

2008-09-14, 18:25:46 / Kategori: my words
Idag när jag och älsklingen var på Coop så köpte jag lite garn och en virknål. Fick värsta rycket och känlsan av att jag verkligen ville sitta och virka eller sticka. Visste att jag har stickor hemma, och som sagt så köpte jag mig en virknål. När jag kom hem så började jag lägga upp maskor, en hel drös blev det och det blev en vante i typ xxxxl, lite väl stor alltså, så jag blev less och började virka iställe, och nu är ena vanten klar! gick bara på några timmar :) nu ska jag göra andra vanten sen ska jag köpa mer garn i andra färgen så att jag kan göra fler vantar + göra naturvitt mönster på mina mörkgrå vantar. Plus att älsklingen oxå vill ha ett par vantar med snöflingor på. Funderar på om jag ska göra en matchande mössa till mig själv sen. Jag älskar att ha nåt att göra i höstmörkret :)

lägger upp bild på mina vantar när dom är klar :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?