lördag morgon.

2008-09-06, 10:02:58 / Kategori: my words
Solen skiner ute, vad ska man göra idag?

Nu ska jag alldeles snart traska till fristilen och köra ett BodyPump pass. Gick inte så bra förra gången, men idag känner jag mig taggad för ett riktigt jobbigt pass!

Älsklingen har gått och köpt sig ett Xbox360 som han kommer sitta vid massor nu. Jag oxå för den delen. Körde lite GTA5 igår. jag gillar tvspel, det är ett enkelt tidsfördriv. Men jag tror att jag ska köpa mig egna spel oxå, sånna som jag tycker om. Inte bara slåss-spel för det är inge vidare. Men Super Mario liknande spel. Det gillar jag :)

Invigde mina nya träningskläder igår, sjukt sköna! skorna är dock lite, hm oingådda men det blir nog oxå bra :)
Nu ska jag kila iväg till träningen, äntligen efter en natt med bra sömn!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?