köpa skor

2008-09-22, 10:49:59 / Kategori: my words

såhär skulle ett av mitt och älsklingen barn se ur, söt tjejen :)

Äntligen är helgen slut. Lördagen blev om inte annat riktigt springig som jag skrev i förra inlägget. Men vi gjorde det bra eftersom alla låg i sängen utom 1, när jag skulle gå hem klockan 8. Dock hade vi missat en kvällsfika, inte så bra kanske.... Gårdagen gick däemot lika bra eftersom Ida var där hela dagen. Riktigt roligt hade vi eftersom Ida hittar på massa knas ;) :D

Idag ska jag åka upp på skopunkten, för jag har hört det ryktas om att dom har ugg där, för 250 kr! (dessutom är det ju ta 3 betalta för 2 eller få 50 % på ett par vid köp av två- ett erbjudande man inte kan missa)

Dom som följer min blogg kanske vet att jag har sagt att jag ska inte köpa ett par skor innan jag har gått ner 5 kilo. Jag har kommit med insikt där. 5 kilo är ganska mycket, och jag har vääääldigt dålig karaktär. Dessutom har jag ju börjat träna en del. En dag kände jag bara att jag mår bra precis som jag är! När jag tränar kommer kroppen förändras ändå och jag behöver inte gå ner dom där kilona. Även om jag har ett BMI som ligger på lite övervikt så struntar jag i det., Jag mår ju bra såhär! Så angående sko-köp-förbud tills jag har gått ner i vikt, det stryks från och med nu, för det viktigaste av allt är ändå att jag ska må bra och inte få nippran av det jag äter för jag är en sån tjej som måste äta allt, för annars blir jag tokig.

Anja

Jag vet, hoppas ni kommer!!!

Jo det är dett samtal till VD:n på Jocks. Jag vägrar att bedriva telefonförsäljning till sånna som varit o provtränat, för att försöka sälja träningsavtal till dom. JAG VÄGRAR! Nämde ju också på anställningsintervjun att jag inte klarar av telefonförsäljning. Så det borde inte va några problem, men han kommer bli besviken på mig. USCHA!



Jag ska jobba hela helgen ;) Även nästa!



2008-09-22, 14:24:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?