jag är trött.

2008-09-22, 22:46:21 / Kategori: my words
Nu har vi kommit hem från Loke. Har suttit och förhört Rasmus på städer, berg, och vatten i Sverige för han har prov imorn. Snacka om att killen har läshuvud. Efter bara några gånger satt allt och han kunde det som rinnande vatten, det kommer går bra för honom på provet imorn! Dessutom hjälpte jag honom att klä böcker med plast, vilket oxå gick jätte bra. Fick utnyttja kunskaperna jag har efter 3 år på klipp-och-klistra-linjen (som alla ovettiga människor säger). Barn&Fritid alltså!

Nu ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och mysa med min karl, I Like! Imorn ska jag jobba igen 16-20.30. Jag längtar bara tills lönen kommer då jag får köpa mig en jacka! Kram på er och godnatt!


jag saknar dig lillebrorsan<3

Sandra

Ja det BF är ingen klipp-och-klistra linje. den är bra nog hård och bäst.:)



2008-09-26, 17:49:37 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?