jag är arg

2008-09-13, 13:40:41 / Kategori: my words

i min älskade tröja som mormor har stickat en gång i tiden.

Jag är så fruktansvärt less måste jag säga. Här går jag och älsklingen och betalar nästan 4000 i hyra varje månad och vi kan inte ens laga mat i lägenheten typ. Älsklingen skulle göra moccarutor idag, söt som han är. Hur snygg blev den? alldeles svart bränd efter 4 minuter i ugnen! Någonting är fruktansvärt fel i den där ugnen. Förra helgen skulle jag dippa moröttet och kålrot och vad finner jag? Frysta morötter. Som sagt har vi fortfarande ett salladshuvud liggande längst ner i kylskåpet, och det har legat där i över en månad. Även det är fryst. Det är ritkigt roligt att hela köket håller på å rasar ihop. Mest glad är jag att jag fortfarande kan koka gröt, annars skulle mitt liv gå under.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?