hemma efter rundan

2008-09-29, 13:44:24 / Kategori: my words
Nu har jag varit ut och sprungit, min 3 kilometersrunda. Det tog knappt 20 minuter och hade en puls på genomsnitt 166 bpm, ungefär 83%. Det gick hur bra som hellst enda fram till straxt efter fristilen, då började jag lata(....typiskt mig?) Imorn blir det riktig träning på fristilen, antingen klass eller gymmet - we'll see! kanske det gick så bra för jag hade lite massa ny musik, Absolute Dance Autumn, yey!


vad ska jag äta till lunch?
Det blir ingen omelett idag iallafall. för det första har vi inga ägg hemma och för det andra så fick jag ett rejälv gallsanfall igår på jobbet. Dom ville skjutsa hem mig men jag vägrade just därför att jag inte ville sätta dom på pottkanten så att dom skulle få springa som skållade höns där uppe. Sen vet jag att anfallen brukar gå över (och om jag åkte hem skulle jag missa flera timmars helg-ob...) som tur var gick det över, skulle dock tro att det tog en timme innan själva anfallet gick över, innan det hade jag ju gått med ont i magen och illamående halva dan... Jobbigt att jag inte får slippa skiten även fast jag har opererat bort själva blåsan....

ska ta mig en efterlängtad dusch nu och sen städa lite, sen blir det ju till att äka iväg på jobbet då. men idag jobbar jag bara 5 timmar, så det är lugnt :)


anita

Men va? hur kan du få anfall när du inte har nån blåsa? :O Jag trodde man skulle slippa det där? För mig tar det bara en jävla massa tid. Har inte fått tid för opertaion ÄN!



2008-09-29, 14:17:16 URL: http://anitaq.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?