.

2008-09-18, 15:15:10 / Kategori: my words
Pumpen idag var underbar!

När jag kom hem och hade duschat och gjort mig i ordning kilade jag iväg på blåcenter eftersom jag fick sånt fruktansvärt sug efter smothie. så jag köpte lite banan, nektariner och aromat. Livets krydda. fattar inte att jag har kunnat bo här i tre månader utan aromat, ett av livets mysterium. Min smothie blev förövrigt snuskigt god! gjorde den på chiagel, en banan, massa frysta jorgubbar, ungefär 1 dl yoghurt och en liten skvätt mjölk. det blev dock inte som vanligt eftersom jag inte har nån mixer. Så det blev mos med gaffel och stora klumpar i. Men jag älskade det, synd bara att den tog slut på en gång.
(jag åt inte bara en smothie till lunch/ efter träningen, jag gjorde en omelett på 2 ägg, aromat och peppar, men skinka och ost på och avokado till. supermums!)

Nu håller jag på att mentalt förbereda mig på att jobba igen. jag längtar redan till nästa flera-dagars-ledighet. Men det blir inte ihelgen för ihelgen ska jag jobba 23 timmar, jippi : /


idag myser jag i min älskade grå tröja från haléns.

Nu ska jag hänga upp tvätten så att älsklingen slipper göra allt här hemma när han slutar. Och bara för att han är värdens underbaraste så ska han få världens massage när jag har kommit hem, stackarn har ont i ryggen efter allt matjordskrattning :)

ida

tack för en trevlig kväll. hoppas att du kommer om det blir tjejfesten



2008-09-18, 22:50:59 URL: http://flisansgudmor.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?