en rolig överraskning!

2008-09-24, 13:42:04 / Kategori: my words
När jag kom hem från spinningen (som inte kändes som 100 år idag, trots att jag fick mjölksyra efter halva låten på första uppförsbackan, vilket innebar att jag fick cykla vidare med mjölksyra resterande 2,5 låtarna) så berätta älsklingen glatt att jag hade fått paket. Mina grejor från Accesora hade kommit! Två nagellack, ett rött och ett rosa, och min rosebudsalvegrejs. Jag är nöjd! Nu ska jag måla om naglarna med det rosa nagellacket, sweet!

Senare ska jag iväg och jobba, 4,5 timmar. inte det jobbigaste men ändå. Ihelgen ska älsklingen jobba på Sjöängen oxå, med Carina nere på gul. Det blir iallafall lite pengar till nästa hyra som han säger, och det håller jag med om.

Anja sa en vettig sak, eller nej det gjorde hon förresten inte. "köp båda ;) då har du ju ändå fått en jacka gratis! eller köp en, och spara pengarna till Christoffers julklapp :D:D" Nu vet jag genast vilken jag ska köpa, NOT! haha, jag kan iallafall tänka tills imorn, för då är jag ledig och jag har planerat min dag med sovmorgon, lunchpass med BodyPump och sen stan men älsklingen. och jack-köp, såklart :)  men nu ska jag måla naglarna och göra mig i ordning, chio!


Anja

hahahaha varsågod Åsa smörgåsa! Köp båda om dom är billiga. Köp en om dom är dyra. Är den ena billig och den andra dyr; köp båda! Hur mkt kostar dom?

Om kostnaden för båda täcks av dom extralön på 1300 så köp båda.



Åh så roligt då får jag träffa den omtalade mannen!! hur jobbar du i helgen? helhelg?



2008-09-24, 15:01:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?