Äntligen

2008-09-16, 12:00:45 / Kategori: my words
Dagens planer är som sagt att träna och städa buren åt pruppisarna. Så snart ska jag gå iväg till fristilen och springa och gymma lite. Känner att jag inte orkar spara tills ikväll för att köra ett pump pass. Efter träningen ska jag gå ner på stan opch träffa favorit-Elin. Har inte setts eller umgåtts sen typ stråketveckan. Jag saknar min babe<3

Jag får inte bort muskelknutan i ryggen, vette fan vad jag ska göra? Har fått massor av massage och det gör bara ont men det släpper som inte. Igår tog jag ett bad oxå, men just precis då så ringde pappa och berättade att Benzen är borta. Så jag fick ingen ro i kroppen att sitta kvar där i badet. Vet snart inte vad jag ska göra : /




Anja

åh lyssnar du också på nya Coldplayskivan?? Den är så bra att jag nästan kräks!!!! Älskar alla låtarna grymt mycket.

Pallar inte skriva om flygbolagen som kommentar - skriver ett litet inlägg om det istället i bloggisen ;)



2008-09-16, 12:38:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?