älskade byracka! :'/

2008-09-15, 21:09:12 / Kategori: my words

Sov gott min älskade Benz, Jag älskar dig din underbara lilla byracka!

Idag fick pappas älskade hund Benz somna in för sista gången. Pappa ringe för inte så länge sen och berättade... Jag kan inte fatta att jag inte får träffa dig igen. Min älskade lillebror som pappa alltid sa....
Du var den klokaste hunden jag träffat. Varje gång man frågade om du ville gå ut eller om det kom någon så lutade du huvudet åt sidan och sen började du skälla och hoppa ur soffan. Så var det alltid.
När jag var ledsen så kom du och slickade bort mina tårar, la ditt huvud på min axel och suckade, som om du sa att du förstod. För det gjorde du alltid.
Pappa berättar alltid att du gick och ställde dig vid min dörr när du saknade mig, för visst saknade du mig? Åh älskade Benz, jag saknar dig! Du kommer alltid vara med mest betydelsefulla hunden för mig, oavsett om du springer runt i himelen eller om du är här nere hos mig.

kommer aldrig glömma dagen så du kom hem till oss. Jag var påväg ner på byn när pappa ringde och frågade vart jag var. det lät annorlunda i bakgrunden, men jag kunde inte förstå vad det var. Och så kom han i Saaben. och från ingenstans stack du upp huvudet och jag smälte direkt. Från första stunden så var du min älskade lillebror.
en annan sak jag minna var att du och jag skulle gå ner på byn, kanske andra dan, och det kom en bil upp för backen och du blev rädd. men istället för att springa iväg så sprang du hem på en gång. och där satt du, la huvudet på sne och tittade på mig som om du väntade på mig för att jag skulle släppa in dig i huset.

Sötaste Benz, jag älskar dig och kommer alltid minnas dig<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?