tvätt tvätt och mera tvätt.

2008-11-05, 12:14:15 / Kategori: my words
jah håller på å tvättar idag, vilket vi inte gjort på två veckor nu igen. Det var massor. En tvättkorg och en stor blå IKEA kasse. fullproppade. Var tvungen å tvätta eftersom jag inte har nå underkläder kvar typ. Och inga byxor, så ikväll ska jag gå med rumpan bar på Sjöängen.

När jag kom hem i morse la jag mig på soffan och sov ytterligare några timmar. Har sovit dåligt inatt eftersom jag sov på soffan i en lägenhet jag typ inte har sovit i. Låg som på spänn hela tiden och såfort det lät så vaknade jag. Dock sov jag i världens skönaste soffa så jag hade lätt kunnat legat en stund till. Dock vågade jag inte det eftersom hon skulle på skolan..

Dagens planer är att gå ut med mamma på prommis snart, sen hem och köra lite hip hop abs som jag har laddat ner. kanske gå och springa om jag orkar. Lite för överamitiöst sagt kanske... Laga lite mat ska jag göra så att älsklingen har nåt att äta ikväll. Han är verkligen lat för igår sa jag åt han att göra köttkorv och rotmos, men när jag pratade med han senare så hade han gjort köttbullar och makaroner. Hmf.
Senare ska jag ta bussen till Lugnvik och jobba 5 timmar, sen myyyys med hjärtat i soffan och sängen.

nej nu ska jag gå och sno nå byxor av sambo-bambon, bye!

Sandra

Sv: Ja jag vet, det är bara synd att jag inte kom ihåg resten för den va skit bra. eller jag tyckte iaf det. kanske berodde på att man va trött oxå..:)



2008-11-05, 18:09:17 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?