rubriktorka

2008-11-18, 23:11:08 / Kategori: my words
Hej och hå.
jag är lite less, för mitt jävla xbox spel funkar inte. jag har väntat huuuur jävla länge som hellst på att få spela det. Och det går inte. Idag (efter att ha bränt 2 skivor med samma skit på ) insåg C att dom laddat ner fel skitgrejs från xbox hemsida så det är därför det inte funkar typ. bra gjort....!

Har fått värsta jag-vill-sy-nojan idag! har suttit och läst tusentals forum och degus och chinchilla eftersom jag vill vara lite förberedd inför helgen om vi får hem en elle två till busar. Som jag sagt tidigare så lutar det åt att vi bara tar hem tjejen eftersom vi inte har så mycket erfarenhet av chillor. Känns som att det vore bättre att köpa en till efter ett tag när man vant sig med djuret och hur sur dom kan bli ;) :D Jaja, till saken. Jag är jätte sugen på att köpa lite feece (flistyg) som jag kan göra hängmattor och tunnlar av. Ser så himla mysigt ut! :) Jag har ju en symarskin och varför inte utnyttja den? troligt blir det som allt annat och bara rinner ut i sanden, men då får det bli så dådå :)

Förövrigt, har mitt knä kajkat ihop. vet inte vad det är :( hoppas det har gått över tills imorn, annars vet jag inte vad jag gör.
Godnatt!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?