rubrik

2008-11-21, 22:47:53 / Kategori: my words
För det första kan jag tala om att vi inte är med barn. ÄN!! Imorn ska jag ringa kusin igen och förhoppningsvis åka och hämta pojkarna. Flickan var eventuellt tingad så det blir Göran och hans lilla son Uffe som får följa med oss hem :)

Efter att ha varit på Frösön nästan 2 timmar, pratat djur och Pax, som för övrigt lärt sig gå just dom här dagarna och idag var han väldigt het på gröten sa Emma. Han ville såklart visa pappas kusin hur duktig han är. Gopojken!!

Efter vi kom hem tittade vi (läs: jag, sambo-bambo spelade Wow) på Idol. Tråkigt att Anna åkte ut. Snorungen skulle ha åkt iställe, men han har väl så många fjortisar som röstar på han. Skicka hem ungen och låt han komma tillbaka när han inte längre är i målbrottet. Nog om honom. Förövrigt tyckte jag Robin gjorde ett suveränt andra uppträdande! Första kunde suga, men andra, wow vilket bra uppträdande!!




ska jag hänga tvätten och fixa lite hyllplan tills imorn. Ska städa i Loke imorn, och bli med barn :D Godnatt och kram!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?