omväxling förnöjer!

2008-11-15, 01:28:00 / Kategori: my words
Jag missade idol. Ella ringde just när Kevin sjöng och frågade om jag ville följa med till Brunflo och hämta Jennie. Visst tyckte jag, inväntade Ella och åkte. Sjukt skönt att åka bil med donnan igen, bara prata och mysa! Hämtade upp Jennie och åkte på Frösön och sa hej till grabbarna grus. Sen bar det iväg hem till mig och chipsen. Och dags för klippning! jag tillät flickorna klippa lugg på mig + lite mer uppklippt. Blev väldigt bra med tanke på att det var första gången dom klippte, ja förutom Jennie som lekte frisör på en pollisongkille på fyllan. Hade sjukt mysigt tillsammans med er tjejer ikväll, tusen tack! Det gör vi om :)

Bild kommer typ imorn eller nåt, nu ska jag duscha (det klias lite vill jag lova!) och sova.  godnatt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?