Nu är det jul igen!

2008-11-24, 13:24:12 / Kategori: my words
Ja, nu är det jul igen, på riktigt! Cocacolas julreklam har börjats sänts igen, och vad är med jul än den? :)
Ska städa hela lägenheten i veckan och sätta upp julgardiner och ljusstakar. Känner att det kommer bli riktigt mysigt! Ska oxå köpa en gran och kulor, glitter och ljus. Och polkagrisar ;) problemet är bara vart vi ska ställa en 2 meters gran? Nu står ju Göran&Uffe mellan tvn och Piff&puff's terrarium + att vi ska köpa en garderob och bygga om snarast möjligen. Och vart ska den stå? Haha, det här kommer bli spännande måste jag säga :D

Idag sitter jag och väntar på att få åka och jobba. Är jätte trött och så är det så sjukt kallt i den här lägenheten. Blir inte många knop innan jag måste åka. Sen är jag ledig igen från till helgen, skönt på sitt sätt. På onsdag ska jag och mamma ut och gå och så ska jag ta med henne hit upp så hon får se Uffe&Göran, så hon ser att dom inte har nån näbb ;)
Även Ella som tycker att jag ska skaffa iller så att hon kan få mod att skaffa en själv, haha gullhöna!

Jenilita UTAN fotboja!

tack tjejen!!!!!!!



ja den julreklamen e underbar!!



2008-11-24, 16:21:38 URL: http://www.blonditamedmotboja.se

Sofia

Exakt vad jag kände när jag såg coca-colas reklam! Haha!



2008-11-25, 20:53:29 URL: http://badassbruce.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?