avskräckt!

2008-11-20, 12:18:46 / Kategori: my words
imorse vbaknade jag påtok för tidigt så jag bestämde mig för att knipa ihop ögonen tills jag somnade. Sagt och gjort så somnade jag om på två röda. Sen när jag vaknade insåg jag att klockan var halv 11 (varför kliva upp tidigare lixom?). på med kläderna och springa iväg för att möta mamma och ta en prommis. Mitt utanför dagiset Linnéan så ramlade jag, eller riktigt vurpade med benen rakt utåt, sånt man bara ser på tv och film när skådisen ramlar på bananskal! det gjorde så jvla ont, från rumpan och upp i huvudet. Så grattis, en dag till med huvudvärk och ont i ryggen, jippi...

Igår var jag och hämtade min symaskin hemma hos mamma ju, och på kvällen blev jag så sugen att jag var tvungen att åka upp till mma och låna lite trådar så jag kunde testa om den funkade. Och det gjorde den, fast inte som jag ville riktigt. Undertråden trasslade och jag kunde in te ställa in trådspänning och längd så när jag sydde blev det minimala stygn. Dessutom fattas sidorna mellan 10 & 17 så jag kunde inte läsa mig till hur jag skulle göra heller. Hm, det var inte meningen att jag skulle sy igår.

Nu ligger Puff och piper utan anldening, dom ligger ju och myser. Tokern :)
Imorn är det fredag och alla vet vad det betyder? HELG!! fast jag har haft helg nästan hela veckan ja så jag klagar inte på att jag bara ska iväg och jobba 5 timmar ikväll :) Dessutom betyder fredag att vi ska åka till kusin och... weii :D
en mindre rolig grej med fredan är att jag/vi ska tvätta och det innebär att hela lägenheten kommer bli full igen, suck.

En sak till : igår fixade älsklingen så jag kan spela crash på xboxet!! Weii, ska göra mig i ordning redan nu så kan jag spela resten av tiden jag är hemma :P  Kram på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?