partahelg,

2008-06-29, 13:01:01 / Kategori: my words
Jag och älski är rolig vi, vi har inte festat sen studenten och så ihelgen slog vi till med en tvådagars.
fredan började med jobb 7-16 för både mig och pälsk, sen åkte vi och hämtade Elin, vidare hem till mig, hämtade upp Bodin och sen vidare till coop där vi handlade kvällen middag och dricka tills imorn. Sen åkte vi hem till Loke, satte igång grillarna och plockade med maten. Grillad fläskfile, ost, hallomi, pompa, lök, paprika, tomat, majs och självklart vin till maten. Efter att vi hade varit här och druckit upp vårat vin så knallade vi till Martin där det var fullt hus. Jag satt typ och pratade med min bästaste bästa vän typ hela kvällen. Ojoj, vad vi garvade! Jag ska bo i en hundkoja utanför henne och Martin så ska jag sticka upp huvudet i fönstret var och varannan minut och säga - Går det bra?! hahahah. Du är kung!
sen på natten passade jag på att svälja pluppen till tungstaven, så jag fick sova med, tyck inte att jag är dum i huvet, fiskelina två varv genom tunngan.

Japp japp, så lördags förmiddagen spenderade jag med älsklingen, Peter, Elin och Roffe i stan. passade oxå på att shoppa lite, en klänning från Rut, ett halsband och ring från HM och ett par byxor från Stadium (för en hunka!) så nöjd var jag den dagen. Efter en massa tacos så gjorde jag mig i ordning för kvällens fest i Tandsbyn. Förfesten hölls hos Christer där vi satt och spelade poker, (jag vann!) och snackade roliga minnen och hade högläsning ur dassboken. Riktigt mycket skitsnack måste jag bara tillägga, hahah. Sen när mer folk började dramla in så gick vi till bygdegården iställe. Dock hann jag inte mer än till parkeringen när jag och Elin träffade Sandra så vi var ja absolut tvungen att följa med till hennes lägenhet för att inspektera hur hennes nyblivna hem ser ut. Mycket najs vill jag säga! Sen drog vi till Bygdegården igen, och det var verkligen inte som en "vanlig" tandsbyfest. Nejdutack, tacka vet jag dom festerna. Så jag och älsklingen bestämde oss för att åka hem och mysa iställe, sagt och gjort.

Helgen avslutar jag med att jobba med svärmor, 15-2030 eller 21.

TACK alla för en toppen helg.
Ella & Elin, ni är bäst! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?