nästan påtvingad jobb ihelgen.

2008-07-04, 17:07:13 / Kategori: my words
Mina arbetskamrater idag blev inte allt för lyckliga när jag sa att jag inte ville jobba ihelgen. Dom tittade på mig med hundögon, log sina sötaste leenden, gullade och blev arg för att jag inte ville jobba. Nejdutack, ihelgen vill jag vara ledig, sa jag, jag och min man har betsämt att vi ska mysa och rå om varandra eftersom att vi inte träffats så mycket i veckan, så det blir inget av. Men ooooom det inte löser sig då? Jaja, i värsta fall! Och då ska jag vara den absolut sista ni ringer. Det var mitt sista bud. och så ska det bli. Jag vill inte jobba ihelgen. Lite roligt ska det vara att gå på jobbet, och jag vill framför allt inte bli tvingad till att jobba.
Fy bubblan, jag hatar att säga nej!

Sojung

sv: hehe jag gick Spit och tog studenten nu i våras:D du då?



2008-07-04, 20:12:21 URL: http://sojung.blogg.se/

Sojung

sv: jaha vad världen är liten egentligen:D eller bloggvärlden kanske man ska säga. hmj, nej.. du kännde ingen från spit?



2008-07-04, 21:14:29 URL: http://sojung.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?