Min bästa vän.

2008-07-15, 14:55:48 / Kategori: my words
jag och bästis innan mösspåtagningsbalen...


Om 19 dagar åker in bästa vän ifrån mig. Lämnar mig här i Sverige helt ensam, ovetande om när jag kommer få träffa henne igen. Om 19 dagar åker den människa som stått mig närmast under hela gymnasietiden till andra sidan jordklotet för att jobba som aupair. Ett helt år! När kommer du tillbaka? Hur ska jag klara av att inte få höra din underbara stämma på jätte länge? Kommer vi glida ifrån varandra nu när du åker eller kommer vår vänskap bli ännu starkare? Jag saknar dig redan gullet! Och innerst inne vet jag att vi inte kommer glida isär, att du kommer hem så fort du kan (till jul ialf), att vi kommer kunna prata i telefonen och via msn i stort sätt varje dag. Jag vet att du, oavsett om du är i Sverige eller i Geneve, så vet jag att, vad som än händer, så finns du där för mig.
För jag vet att det alltid kommer vara vi, Nollan & Puckot - så är det ju bara!

Eleonor Sjöberg, jag kommer verkligen sakna dig när du åker! Du är min bästa vän och jag älskar dig oerhört, jag hoppas verkligen att du kommer ha det bra när du är där nere. Jag älskar dig bästis!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?