första doppet & myskväll

2008-07-03, 23:37:12 / Kategori: my words
Idag har jag tagit årets första dopp o Locknesjön. Inte så varmt kan jag säga :)

Ella ringde och frågade om jag inte ville följa med och bada, visst tänkte jag, jag kan ju alltid sitta på bryggan. Men när vi väl kom dit och väl i vattnet så var det jag som doppade mig först. Kände mig lite stolt, badkruka som jag är! Sen skulle Martin och Micke grilla korv men så kom Micke på att vi skulle till ett annat ställe iställe. och det var inte ett illa pinkat ställe måste jag säga. (Dit ska jag ta med älski ihelgen för där var det verkligen mysstämmning! ) Iallafall, när korven va uppkäkad så hede dom kasta-längst-tävling och Ella vann lätt, hon lyckades kasta en stenjävel på Martins ben. HAHA! Innan vi åkte hem så kom Micke på att vi skulle ha kottkrig. Sagt & gjort. kottkrig blev det. Jag dog av ett headshot av Micke. Tack för den!

Så efter en sånhär trevlig kväll så måsta man säga,
Tack era tokstållar att ni tar med mig på äventyr : )


Nu kallar sängen och absolut sista kapitlen i Gossip Girl, älsklingen kommer hem om 1 timma och jag ska upp och jobba 730-16 imorn.
xoxo

Blondinkjella

Tur ni inte grillade och att det blev köttkrig!



2008-07-04, 00:41:12 URL: http://www.metrobloggen.se/blondinkjella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?