att vara eller inte vara...

2008-07-23, 14:07:17 / Kategori: my words


... en tjockis.
Åh jag hatar mig själv! jag märker på mig själv att jag börjar gå upp i vikt, inte konstigt för den delen! men iallafall så gör jag ingenting åt det. jag blir så less på mig själv, att jag inte tar och går iväg till fristilen nu på en gång och börjar om igen. jag va ju så duktigt där innan mitt lilla bakslag med mig älskade klänning. jag vet inte ens om jag kommer i studentklänningen längre:'/  Just nu sitter jag och har dåligt samvete för allt jag äter. Slängde i mig mat hos mamma, så gick jag till ica och köpte massa godis som jag nästan har satt i mig hela påsen av. Jag vill inte bli som vissa man hör om, som går upp 30-40 kilon påett år eller så. JAG VILL INTE BLI SÅN!!!!!!

Jag vill gå ner i vikt och få tillbaka ork. kanske inte vore så dumt att börja en diet eller så, bara jag kunde hålla mig i från att lyxa till det med annan go mat. Blä. Nu ska jag dränka mina sorger så som en tjockis gör.

Anja

men åsa du är jättefin!!! tänk inte sånna där hemska tankar, för det har jag gjort alldeles för mycket och det sätter sig på hjärnan så man blir besatt.. haha ja jag har sparat alla chokladbitar i kylen där, jag gav åse 2 st i förrgår när hon undrade om jag hade nåt att bjuda på ;)



2008-07-23, 14:50:15



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?