När ska jag må bättre?

2008-12-09, 17:14:22 / Kategori: my words
Jag lovar er, jag är less. Är det inte förkylning så är det magen. När ska jag må bättre?  Det är ganska jobbigt att inte kunna äta normalt utan att behöva spring på toa direkt efteråt. Och om det nu ska krångla och hålla på såhär så kan jag väl åtminståne gå ner massor i vikt?! Nejdå, iställe går jag upp av nån konstig anledning och magen är konstant uppblåst så det ser värre ut än vad det egentligen skulle vara. Jag vet att jag har gått upp mycket på senaste tiden men jag ser gravid ut och magen är stenhård. huh, jag hoppas läkarn kan ge mig nånting, iallafall tips på vad jag ska göra för att undvika min uppblåsta och onda mage. Sen igår är den ännu mer konstig, hela tiden mår jag jättekonstigt med molande småvärk och ibland vrider sig allting. Jag kan inte ens andas då för det gör så ont. Blä!



åh, här mådde jag iallafall bra, full och glad och pirrig i hela kroppen.
Qvist's stuga, sommaren 2007

Sandra

Den kvällen va rolig. det måste vi göra om.:)



2008-12-09, 23:19:18 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?