några julbilder.

2008-12-25, 17:25:15 / Kategori: my words
Det blev ingen tv idag, dom hade lyckats stängt medans vi var kvar på onoff och pratade om ett 40" tums tv som vart nedsatt från 24 999 kr till 5 999 kr. Liten prisskillnad kanske :P
Jag är jätte nöjd med min älskade dator vill jag lova! Just nu sitter vi som två fån och stirrar in i varin dator :P

gårdagen var supermysig iallafall. Vi klev väl upp där vid halv 10, kokade gröt och gjorde oss i ordning och så åkte vi till Brunflo för att träffa Christoffer's morfar och hans fruga. När vi var där träffade vi deras morbror istället och tog en snabb fika. Sen drog vi vidare till Sasse för att ge julklapp och säga god jul för att sen åka iväg till Krokom för att sen stanna där hela kvällen. Jätte mysigt hade vi, drack glögg och fikade lite till Kalle Anka. Kan någon säga mig vad det var för film dom visade på slutret av Kalle?! Jag var stensäker på att dom skulle visa typ råttatoille eller typ Walle, men nej du dom visade nån knas-film om en hamster i en jävla bubbla. Någon som har sett den där filmen?! :S  Jaja, efter Kalle käkade vi typ huuuuur mycket som hellst, åh va gott det är med julmat!! Sen satte vi oss för att vänta på tomten. Vilken underbar stämning det var!
tillslut kom kom han :)


Jag hade visst varit snäll för jag fick många ket :)
tillsammans fick jag och älcklingen fina julklappar oxå, en snygg micro, en soda streamer, kuddar och mycket mer. jag är verkligen nljd med den här julaftonen, även om jag inte firade den tillsammans med min egna familj.

                                                
Rasmus som tomte         Granen innan julklappsutdelningen , Kasper var oxå nöjd med klapparna :)


Efter alla paket var öppnade spelade vi wii som Rasmus fick, eller vi och vi, Åsa blev så trött och bara satt och kollade på:P Ikväll var det meningen att vi skulle käka med mamma men dom har fått kräkningar på jobbet så vi hoppar över det om det skulle vara Vinterkräksjukan. (även att jag skriver Vinterkräksjukan med stort V som om det vore ett namn, blä!) Imorn ska vi leta tv åt älsklingen igen och sen åka iväg till Hede och Särvsjön. God fortsättning på er alla!
 

Johan

Vart har ni tagit vägen? Nån av du och Krull kan väl ringa mig så fort ni ser det här?



2008-12-28, 16:25:43 URL: http://ternix.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?