knapriga fötter och en härlig morgon.

2008-12-29, 11:28:16 / Kategori: my words
åh, vilken härlig morgon det har varit! Först fick jag veta att Susanne kommer hem om en månad, sen låg jag kvar i sängen hur länge som hellst. När jag kom upp var Uffe och Göran hur pigga som hellst och Göran hoppade ut på min axel för första gången ur den stora buren, gissa om jag blev glad?!  sen har vi suttit i köket och upptäckt allt som går att upptäcka. Uffe är hemsk på att dra tapeter så jag har fått satt upp tidningar lite här och var :P När jag gjorde frukost hade jag en chilla springandes på fötterna, gissa om Göran var nyfiken. :)
Dessutom hoppade Göran upp på stolen bredvid mig och sen upp i mitt knä, åh mitt hjärta smälte direkt!

Såhär vill jag ha det vaje morgon, hur mysigt som hellst!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?