kan man bli gladare?

2008-12-29, 09:01:44 / Kategori: my words
just innan jag vaknade hade jag en jätte jobbig dröm. jag var någonstanns där det sköts bomber och granater utanför, där satt jag och pratade med alla möjliga som jag inte vet om jag kände. det var en pizzeria någonstanns tror jag. Jag såg dom jag pratade med gå ut en efter en som självmordsbombre. Fast grejen var att dom inte visste vad dom skulle göra, dom trodde typ att dom skulle iväg och handla. det jobbiga var att se derar miner när dom förstog vad som skulle hända. Blä:(

Men när jag vakande blev jag genast mycket gladare, fick veta att bästavän kommer upp igen den 28de januari, och det är inte ens om en månad! weii, äntligen får jag träffa dig igen! stora kramar.

Ellen

svar: Haha, ne det fattar inte jag heller.. Jag läste det någonstans, så jag vet inte om det är sant.. Fast ibland kan man ju se bilder på kändisar när dom springer omkring i uggs mitt i sommaren. =)



2008-12-29, 10:02:32 URL: http://ilovepeace.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?