innan nattsömnen

2008-12-02, 21:56:57 / Kategori: my words
Som jag skrev har jag fått erbjudande på lägenhet. I Torvalla, och det kan inte vara annat än bra. Förutom att hyran är 1000 spänn mer än hyran här. Vi är tveksamma, vad fan gör man?

Fortfarande sjuk, ont i halsen och hostar som en gris. Inge vidare alls!
Imorse ringde dom från linnean (ett dagis här bredvid) och frågade om jag kunde jobba. Yes sa jag, avslutade mitt pass i Torvalla och åkte hem och snyggade till mig för att sen gå iväg och jobba på dagis för första gången i mitt liv. Riktigt kul faktiskt! Fick oxå höra att jag inte är vuxen, för vuxen blir man när man fyller 21 ;)   Imorn ska jag börja dagen på dagis, för att sen åka iväg till Torvalla.

Känner att jag egentligen inte orkar jobba, att jag skulle ha varit hemma och tagit det lugnt och blivit kvitt med förkylningen så att det inte blir värre och mer långdraget.  Men jag behöver den här foten på dagis så himla mycket om jag någonsin ska kunna flytta till den där lägenheten så jag måste jobba. Det är bara den här veckan och så är jag ledig tills nästa torsdag. Förutom p-möte och personalfest. Jag måste bli frisk, men jag behöver pengarna med....

Nu ska jag krypa till kojs, godnatt gullejun!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?