dan före dan.....

2008-12-21, 14:58:45 / Kategori: my words
Idag är det 3 dagar kvar till julafton och jag har inga julkänsklor kvar alls! Känns mest jobbigt och lite konstigt eftersom jag ska fira tillsammans med Christoffers familj och inte min egen. Får väldigt dåligt samvete över att mamma ska sitta själv på julafton även om hon själv tycker det ska bli skönt. Fick iallafall veta att vi kommer ha tomte även i år, och det ska bli så mysigt eftersom jag inte har haft tomte sen jag var jätte lite. Tror jag ska slå in lite julklappar och dricka glögg och äta lussebullar för att få lite stämning iallafall.

Förlåt Bästavän, din julklapp kommer nog inte fram i tid eftersom att jag är världens klantigaste som glömmer att skicka i tid. Bättre sent än aldrig va? ;)  


Louise

Fin blogg du har! Kika gärna in på min också :)



2008-12-21, 18:20:24 URL: http://losan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?