värre än någonsin.

2008-08-17, 19:40:37 / Kategori: my words
Min mjölkmage är värre än någonsin. Tror att det beror på att jag är trött, jobbar mycket och  är mer stressad som magen krånglar mer. Idag kunder haf inte ens äta skinksåsen utan att magen protesterar i högan sky! jag som alltid kunnat äta tillagad mjölkmat... Känns lite sådör, törs ju inte äns gå utanför dörren :/

Piff & Puff har fått träffats idag igen. På soffan och idag gick det faktiskt ganska bra. Fick tipset av en tjej på Zoonen att vi skulle ställa in lilla buren, med Puff i, i den stora buren, så vi håller på att testa det nu. Faktiskt så går det bra, Piff  är inte så arg för att Puff är i hans revir (som jag trodde han skulle bli). Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra och att vi kommer kunna låta dom flytta ihop igen. Nog för att vi har en till bur nu men det är ju mycket mindre + att vi måste hålla på och byta så att dom fortfarande får känna varandras dofter. Dessutom blir det orättvist om Piff alltid ska få ha den stora buren för sig själv.

Idag var jag på spinning oxå, härligt härligt! Det var ett sånt här bränn-fett pass, hela passet var en enda låt som man skulle cykla till och så skulle man hålla pulsen på 70% av maxpulsen. Lite trixit att klura ut pulsen eftersom jag är så *hosthost* bra på huvudräkning ;)

Nu ska jag och älsklingen ut på en prommis, sen ska jag slänga mig i soffan och kolla på sex and the city eller batman. :) bye



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?