söndag, bakisdag.

2008-08-03, 23:35:27 / Kategori: my words
Gårdagskvällen var underbar, TACK till älsklingen, Susanne, mamma och alla andra som förgyllde min kväll på ett eller annat vis.

Kvällen började med att Susanne kom med flarror till kylen och en rödvinare. Senare kom mamma och älski bjöd oss på plankstek, vilket var super gott! (tänk att man hittade världens underbaraste som kan göra lyxmat så det står härliga till) Efter ungefär en flaska vin och lite cider så var vi påväg ner till Yran, närmare bestämt Uggla. Uggla är skönast. Vit skjorta, svart slips och kostym och sen knallröda träningsbyxor, som var förövrigt så snygga att jag vill ha ett par! Sen drog vi ner till stråket där Susanne skulle fixa in oss i ett tält, men hon sluddrade så mycket att hon inte fick komma in. Haha, liite full vill säga.  Efter en cider på stråket så gick vi för att säga hejdå åt Ella, vilket grinkalas! Fy bubblan va jag kände mig tom när jag insåg att jag inte kommer kunna prata med dig i flera timmar, eller träffa dig på stan och ta en kompisglass... kändes riktigt tungt där en stund, kommer verkligen sakna min bästis<3

Kvällen blev riktigt riktig lyckad iallafall, Tack!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?