snart går jag in på sluttampen....

2008-08-20, 15:42:14 / Kategori: my words

Snart har jag bara 4.5 timmar kvar att jobba. Känns sådär att ha suttit på avdelningen vid datorn hela rasten. det är som en jobbarkompis precis sa, vi borde ha ett rumm med en soffa där man kan lta omkull eller så. Det är inte direkt avslappande att sitta kvar på avdelningen + att min mage inte känns redo att gå ut på en prommis nuheller :/ Magen kännsfaktiskt inge vidare, uppsvälld och gasig + att jag börjar få mensvärk igen. Ska det aldrig bli bättre med min mage? :(    

Jag vill ha min mysiga tröja som jag beställde igår. Gud va mysigt med en stickad tröja och favorit legginsen nu. Jag är trött och ligga-på-soffan-sjuk. Men mest av allt vill jag ha en alvedon och att min mage ska sluta tönta sig.


20 minuter kvar på min rast. Kanske ska ut och röra på mig en sväng?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?